کاشت ایمپلنت دندان و مشاوره رایگان در کلینیک آدرینا


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ دندانپزشکی ما خوش امدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تازه های دندان پزشکی و آدرس dentalnews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 120
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 5
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 34
:: بازدید ماه : 96
:: بازدید سال : 908
:: بازدید کلی : 3981

RSS

Powered By
loxblog.Com

مختصری از تحولات دندانپزشکی روز در ایران و جهان

کاشت ایمپلنت دندان و مشاوره رایگان در کلینیک آدرینا
شنبه 9 شهريور 1398 ساعت 15:14 | بازدید : 86 | نوشته ‌شده به دست adrina | ( نظرات )

روند مشاوره گروه تخصصی دندانپزشکی آدرینا

روند مشاوره تقریباً 90 دقیقه طول می کشد که در آنجا، مشاور ایمپلنت متخصص در کنار شما می نشیند از شما استقبال می شود و تمام پیشنهادات درمانی خود را بصورت غیرحضوری و به اصطلاح غیرمستقیم با شما درمیان می گذارد، تا شما بتوانید تمام روش های درمانی و هزینه ها را کاملاً درک کنید.

چرا اسکن Ct بسیار مهم است؟

سی تی اسکن تصویری سه بعدی نمای کلی از دهان شما را نشان می دهد و این باعث می شود مشاور ایمپلنت بتواند مواردی مانند سطح و عرض استخوان، اعصاب شما به ویژه کانال ID و سینوس را که به عنوان کاشت ضروری است، ببیند. مشاور می تواند اندازه گیری هایی را انجام دهد که به نوبه خود شما را قادر می سازد تا یک طرح درمانی کامل و دقیق در زمینه کاشت دندان با هزینه دقیق انجام دهید که ما در مرحله مشاوره ارائه می دهیم،

 

اسکن CT در زمان مشاوره

برخلاف آنچه  سایر کلینیک های دندانپزشکی قبل از قرار دادن ایمپلنت های دندانی انجام می دهند. اصلی ترین دلایلی که ما دوست داریم اسکن  CT را در مرحله مشاوره انجام دهیم این است که می توانید اطمینان حاصل کنید که این امر تغییر نخواهد کرد یا از ابتدا تا اتمام درمان دندانپزشکی هیچ هزینه اضافی و پنهانی وجود نخواهد داشت.

ممکن است سایر کلینیک های دندانپزشکی و یا روشهای درمانی ارائه شده بدون مشاوره رایگان در نهایت قبل از قرار دادن کاشت دندان نیاز به سی تی اسکن داشته باشند، بنابراین ممکن است هزینه هایی را که در مرحله مشاوره رایگان به شما نقل می کنند بطور کامل بررسی شود.

کلینیک دندانپزشکی آدرینا با تیم متخصص

 اگر مرکز ایمپلنت دندان آدرینا را  با مشاورین متخصص و برنامه ریزی دقیق انتخاب می کنید، می توانید انتظار داشته باشید که از تیم فوق العاده ما واقع در شرق تهران که طرح درمان شما را به طور کامل بررسی می کنند، گزینه های درمان مشکلات دندانپزشکی خود را در نظر بگیرید و تصمیم بگیرید که آیا به مرحله بعدی می روید؟

هنگامی که تصمیم گرفتید کاشت ایمپلنت دندان انجام دهید

هنگامی که تصمیم گرفتید کاشت ایمپلنت دندان را انجام دهید، مرحله بعدی یک مشاوره بالینی است. شامل معاینه دهان و دندان و ارزیابی بالینی است که از این طریق یک برنامه فردی با هزینه برای درمان شما تهیه می شود. اکثر دندانپزشکان هزینه مشاوره بالینی را می پردازند اما برخی از هزینه های شما را در هنگام انجام درمان بازپرداخت می شوند.

معرفی یکی از بهترین متخصص ایمپلنت تهران

کلینیک دندانپزشکی دکتر شهریار الیاهو با بیش از 15 سال فعالیت تخصصی در زمینه کاشت ایمپلنت دندان  واقع دراطراف میدان ونک با در اختیار داشتن کادر مجرب شامل متخصصین مختلف این زمینه ، خصوصا متخصص بیهوشی برای بیماران که از دندانپزشکی ترس دارند ، جراح و متخصص پریودنتال، متخصص ساخت پروتز های دندانی و همچنین سایر متخصصین زیبایی برای لمینت دندان  در کادر خود، به عنوان معتبرترین دندانپزشکی تهران شناخته می شود که با ارائه هزینه های مناسب و ایمپلنت ارزان روزانه تعداد بسیار زیادی از بیماران برای انجام کاشت ایمپلنت مراجعه می کنند 




:: موضوعات مرتبط: دنداپزشکی ایمپلنت , ,
:: برچسب‌ها: ایمپلنت دندان , ایمپلنت دندان اقساطی , ایمپلنت دندان شرق تهران , ایمپلنت دندان نارمک , مشاوره رایگان ایمپلنت , ایمپلنت یک روزه دندان , ایمپلنت دندان ارزان , مشاوره آنلاین ایمپلنت , ایمپلنت دندان جدید , ایمپلنت دندان خوب , ایمپلنت دندان دیجیتال , ایمپلنت دندان پروآرچ , ایمپلنت دندان تهران , بهترین ایمپلنت دندان , ایمپلنت دندان ایرانی , ایمپلنت دندان روش جدید , ایمپلنت دندان سوئیسی , ایمپلنت دندان بدون درد , ایمپلنت دندان فوری , ایمپلنت دندان کامل , ایمپلنت دندان جلو بالا , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: